کبوتر پاکستانی

Pakistani pigeons

کبوتر پاکستانی

Pakistani pigeons

پاکستانی

 

 

اضغط على الصورة لرؤیتها بالحجم الطبیعی

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام.وبلاگ زیبایی دارین.امیدوارم از وبلاگ من هم دیدن فرمایید.birdsesfahan.persianblog.ir

ایمان شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام سید جان خوبی؟اقا دستت درد نکنه واقعا از عکس ها لذت بردیم . اگه امکانش هست شمارتون رو بدید بیشتر اشنا شیم

حمید چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ق.ظ

باسلام خدمت دوست عزیز
با اجازه من شما رو لینک کردم اگه لطف کنید وبلاگ من رو لینک کنید ممنون میشم

کبوتر لامرد

http://lamerd-mypigeon.blogfa.com

ایمان یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ http://ساری

سلام سید جان خوبی .انشا ا... هر جا هستی سالم تندرست باشی.حاجی ما خیلی دوست داریم شما رو زیارت کنیم من هر سال با ی سری از بچه ها ک از جمله اقای حیدری از قائمشهر تیر ماه تو تهران کرج کاشان و... جاهای دیگه برا دیدن گرو میریم .خیلی مشتاقیم ک با شما بیشتر اشنا شیم .اگه امکانش هست شمارتون رو بهم بدین .یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد