کبوتران زیبای ابهر (سری 3)

الباقی تصاویر در ادامه ببینید

 
ادامه نوشته

کبوتران آقای امیرمعصوم زاده (تبریز)

سلام برهمه عزیزان و سروران گرامی 

در این پست تصاویر ارسالی دوست گرامی ام آقای امیر معصوم زاده از تبریز را تقدیم کرده و برای این عزیز وشما سروران با محبت آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون در همه اموررا دارم .

مابقی تصاویر را در ادامه مطلب ملاحظه فرمایید

ادامه نوشته

هشدار

سلام بر همه عزیزان و عاشقان کبوتر ..

طاعات و عباداتتان  قبول حق ...

دوستان عزیز میدانید که مدتی بیش از سه ماه وبلاگ مشکل داشت ونمیشد مدیریت کرد ... تا اینکه امروز خوشبختانه متوجه شدم مشکل حل شده , از سرورانی که در راه اندازی  مجدد و رفع مشکل بلاگفا نهایت تلاش را بکار بردنده اند کمال تشکر را به نوبه خود مي نمايم.

مطلبی که میخواستم به همه عزیزان توصیه کنم اینکه خواهشاً گول یه سری تبلیغات چی ها رو که مدعی هستند کاشف داروهایی هستند که کبوتر را از مرضهای لاعلاج نجات میبخشد  نخورند .. اگر بلاگفا اشکال فنی نداشت این مطلب را از سه ماه پیش بصورت شفاف و روشن و با ذکر نام طرف میخواستم عرض کنم .. ولیکن حالا با گذشت زمان و تحمل هزینه سنگین مرگ و میر بهترین پرنده هایم ، فقط توصیه میکنم جز دامپزشکی های معتبر و دامپزشک بنام و باتجربه به حرف هیچ کسی اقدامی نکنید ... میدانم این افراد چوب ضرر و زیان وحاصل ادعاهای نادرست خود را خواهند خورد.

در آینده نزدیک تصاویر پرنده های زیبایم را که در اثر سادگی و زودباوری خودم و اصرار چند نفر دوست نماهای از خدا بیخبر از دست داده ام را در وبلاگ درج خواهم کرد تا حاصل ساده لوحي خودرا بنمايش بگذارم و نام و شماره تماس طرف را هم عرض خواهم كرد..

شاد و شادكام باشيد.

التماس دعا ..

یا حق

 

 

جفتهای پایان سال 1393 خودم

با سلام

تصاویر تعدادی از کبوترهای خودرا  بمناسبت پایان سال 1393 که از اسب هم تیزتر گذشت تقدیم عزیزان کرده  و پیشاپیش  سال جدید رابهمه دوستان تیریک عرض ميكنم و برای همه سروران سالی پربار و نیکو همراه باسلامتی و رسیدن به اهداف عالی تر آرزومندم.

یا حق

 

جوجه نوك قناركاكلي

توجه عزیزان را بدیدن ادامه تصاویر در ادامه مطلب جلب میکنم

 

کبوتران یزد

باعرض سلام و ارادت خدمت همه دوستان و عزیزانی که با بازدید از این وبلاگ اینجانب را شرمنده محبتهای خود مینمایند در این پست تعدادی از تصاویر کبوتران زیبای دوست عزیز و گرامی ام جناب آقای موسویان از استان یزد را به تصویر کشیده و از عزیزانی که سئوالاتی در خصوص این کبوتران دارند تقاضا میشود با جناب آقای موسویان و با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند .

 

09133237010

 لطفاً مابقي تصاوير را در ادامه مطلب مشاهده فرمائيد.

یاحق

 

 

 

کبوتران ابهر(سری دوم )

 

باسلام و درود خدمت همه سروران وعزیزان دوستدار کبوتر , و ضمن عرض تبریک عید سعید غدیرخم , در این پست تعدادی از تصویر کبوتران باارزش و زیبای دوست عزیزم آقا افشین را که ساکن شهرستان ابهر میباشند تقدیم بازدید کننذگان محترم وبلاگ نموده و خواهشمندم چنانچه موردی بود بااینجانب تماس حاصل فرمایند (09363437811) . روز و روزگار برهمه عزیزان خوش و خرم باد .

یا حق

سلام مجدد به دوستان عزيز ، طبق اطلاع ، كبوتران فروشي دوست عزيزم آقا افشين به اتمام رسيده خواهشاً زحمت نكشيد و تماس نگيريد.

منتظر پستهاي جديد باشيد .

يا حق

مابقی تصاویر در ادامه مطلب

سری دوم جوجه های 93

 لطفاً در ادامه مطلب به ادامه تصاویر توجه فرمائید:

سری اول جوجه های 93

 سلام

ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و عرض تسلیت سالگرد امام راحل و شهدای 15 خرداد , تصاویرتعدادی از جوجه های جدید رابا فرصت بسیار کمی که بدست آوردم به اصرار سروران عزیز که با تماسهای تلفنی و پیامهای خود این جقیر را مورد لطف و عنایت قرار داده اند تقدیم نموده و  انشاا... در فرصت بعدی که حاصل شود تصاویر بیشتری تقدیم دوستان گرامی خواهد شد .

امید اینکه عزیزان کوتاهی این حقیر را عفو نمایند .

 یا حق

 به ادامه مطلب توجه فرمائید:

سري اول كاكلي ها

سلام به همه سروران و عزیزانی که با اظهار لطف  ومحبت خود این حقیر را شرمنده می نمایند.

در این پست تصاویری از کبوتران کاکلی خود را تقدیم عاشقان کبوتر و سروران گرامی نموده و انتظار دارد با نظرات خود کما کان راهنمای این حقیر باشند..

جا دارد دراينجا از عزیزانی که ساكن شهرستانهای ابهر و قیدار  هستند ودر این خصوص یاری ام نموده اند تقدیر و تشکر نمایم.

براي همه عاشقان آرزوي موفقيت ميكنم....

یا حق

بقیه تصاویر در ادامه مطلب

ادامه نوشته

جفتهاي پائيز 92(بخش دوم)


ادامه نوشته